dimecres, 14 d’octubre del 2020

On és en Paf?

 



«On és en Paf aquest curs? Que se n’ha anat? Ja no hi és?». De ben segur més d’un us heu fet aquesta pregunta.

Sí. És veritat, aquest curs la majoria no em podeu venir a veure a la biblioteca de l’escola, perquè la pandèmia de Covid-19 ens obliga a fer les coses una mica com podem. I com que necessitem molts espais per poder seguir venint a l’escola i hem de procurar no estar tan atapeïts, doncs ara he deixat la biblioteca a una colla de nenes i nens. Sí! Ara la biblioteca també és una classe! Què us sembla? Que bé, oi?

Però no us penseu que me n’he anat, no! El que passa és que haurem d’esperar per tornar-nos a trobar a la biblioteca com ho fèiem.

I jo ho demano tot de vosaltres! M’agrada molt saber que no deixeu de llegir! Llegiu molt!

Com ho feu?

Els petits, escoltant com els pares i les mares us llegeixen contes i també com us n’expliquen d’inventats o d’apresos. Cada dia! Digueu-los que en voleu almenys un cada dia!

Els que en comenceu a saber, també amb els pares al costat! Feu-ho plegats, que és molt divertit i és una estona que ha de ser innegociable per compartir-la junts!

Els que ja en sabeu força, escapant-vos al vostre raconet preferit de casa, sols o en companyia, amb la prestatgeria que es va omplint de mica en mica, llegint en silenci o en veu alta per als que estimeu.

Llegiu per assaborir els llibres que tingueu, encara que els repetiu una vegada i una altra, o aquells que demaneu en préstec a la xarxa de biblioteques que tenim a casa. Cada dia trobeu una estona per divertir-vos llegint!

No em veieu, però jo hi sóc! I us faig costat!